سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت بهار

سلام علیکم !

مراسم گرامی داشت سالگرد رحلت امام خمینی (رحمة الله علیه) ؛ پر از حرف های نگفتنی بود ؛ از عدم دعوت از رئیس جمهور برای صحبت کردن تا . . . . !  تا مسائلی  که حتّی نمی توانم عنوانش را مطرح کنم ؛ چه برسد به شرحش !!!

اصلا کلمه ی "بگذریم !" را برای همین وقت ها ساخته اند ؛ پس بگذریم !!!

با پایمال کردن یک شکوفه نمی شود جلوی آمدن بهار را گرفت . . .



ارسال شده در توسط بهاری

چهارشنبه ؛ 8 خرداد(16 روز مانده به انتخابات) در خیابان قدم می زدم . یاد بحث پیامکی با یکی از دوستان افتادم که می گفت :"مثل سال 88 در جامعه شور انتخاباتی وجود دارد!" به در و دیوار نگاهی انداختم تا شاید نشانی از این "شور!" را بیابم . هر چند ده متر تابلویی که روی آن نوشته شده بود "ویژه ی تبلیغات انتخابات" به چشم می خورد ؛ امّا بیش تر برای تبلیغ بانک و یا هیئت هفتگی از آن استفاده شده بود ! گهگاه هم تصویری از کودکی که به "آقا محسن امام!" اعتماد داشت به چشم می خورد . . . بیش تر تابلو ها پر بود از کاغذ هایی که رویش فقط این عبارت نوشته شده بود "حماسه ی حضور" . با خودم گفتم : عجب شوری ! به نزدیکی خانه رسیده بودم که جمعیّتی 20 -30 نفره که در گوشه ای جمع شده بودند ؛ نگاه ها را به سمت خود می کشید . . . گمان کردم بلاخره نشانی از انتخابات در جامعه دیده ام ! امّا نه ! نیروی انتظامی به دلیلی مجبور به برخورد فیزیکی با پسر جوانی شده بود و جمعیّت مشتاق! خیابان را بند آورده بودند . خلاصه آن روز بدون یافتن نشان مناسبی از شور انتخاباتی در جامعه گذشت ؛ امّا : دوشنبه ؛ 13 خرداد(فقط 11 روز مانده به انتخابات) امروز هم در خیابان دنبال نشانه های شور انتخاباتی بودم .بله ! فضا خیلی پرشورتر شده بود !!! به حدّی که یکی دو تا تصویر از آقایان جلیلی و قالیباف اضافه شده بود . در ضمن تعداد زیادی از حامیان سعید جلیلی (در حد 10 – 15 نفر) با دستنوشته هایی مثل "برگ برنده ی ما شهید زنده ی ما!" در یکی از میدان ها تجمّع کرده بودند . در خبر ها آمده است که عدّه ای (یعنی دقیقا چند نفر؟!) از حامیان محسن رضایی هم در این دقایق به چهارراه ولیعصر آمده اند . البته دلیل انتخاب چنین منطقه ی بسیار شلوغ هم جای سوال دارد که آیا از ترس نیامدن هواداران! به صحنه است یا دلیل دیگری دارد . . . این از شور انتخاباتی امسال امّا سال 88 : اگر درست یادم باشد ، چهار سال پیش همین روز ها بود که جمعیّت میلیونی از هواداران احمدی نژاد در مصلّی جمع شدند و تراکم به حدّی بود که دکتر احمدی نژاد به تریبون نرسید ! همین شب ها بود که تجمّع حامیان نامزد ها میدان های اصلی شهر را به عرصه ی نمایش شور انتخاباتی تبدیل کرده بودند . همین وقت ها بود که شیشه ی ماشین ها و طلق موتور ها دیگر جایی خالی از پوستر کاندیداها نداشت . همین زمان ها بود که موضوع اصلی پیامک ها اعلام پیروز مناظره بود ، نه شوخی در مورد مناظره و کاندیداهای شرکت کننده در آن . ان شاءالله این انتخابات هم پرشورتر و حماسی تر از انتخابات های قبل برگزار خواهد شد ؛ امّا به نظر می رسد هنوز لوازم این حماسه فراهم نشده است . . .

در پایان ؛ به قول مهندس مشایی برای سلامتی "همه" صلوات . . .


ارسال شده در توسط بهاری

دکتر محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات و احتمال تایید صلاحیت مهندس رحیم مشایی برای حضور در انتخابات گفت: ما به لطف خدا امیدواریم .

 

راستی عجب انتخاباتی شده ؛ اخبار کاندیداهای ردّ صلاحیت شده اش پر بازدید تر از کاندیداهای تأیید شده است ! این نشان دهنده ی عمق جذّابیت این کاندیداها برای مردم است !!!

 

سوگند به لحظه های انتظار ؛

که می آید بهار

که زنده است یار

که زنده  باد  بهار  !



ارسال شده در توسط بهاری

رئیس جمهور باید "عارف" بالله باشد, از بعد "روحانی" انسان غافل نباشد,"جلیل" باشد, خدماتش بدون "غرض" باشد، تا آخرین روز از فرصت خدمت گزاری به مردم احسان کند و "محسن" باشد,در همه ی امور "عادل" باشد, سرباز ولایت باشد و "ولایتی" ؛ قالیبافی هم بلد نبود اصلا مهم نیست . . . خلاصه اش اینکه رئیس جمهور باید" مشایی صفت" باشد ؛ اگر در بین این 8 کاندیدا چنین فردی را پیدا کردید به ما هم خبر بدهید !!!

 


ارسال شده در توسط بهاری

دوستان ! خیلی مراقب باشید !احساس می کنم بعضی ها آرزو دارند تا یک حرکت تند از حامیان دولت ببیند و تخریب و تهمت ها را به بهانه ی مسخره ی "قانون گریزی" دولت ؛ مضاعف کنند . . . البته ان شاءالله به لطف حضرت بهار(عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) و هوشیاری بهاری ها راه به جایی نخواهند برد .


مشایی مظلوم

 

عزیز و سربلند باشید ؛ به امید ظهور بهار انسان ها و خرّمی دوران ها ؛ زنده باد بهار - زنده باد بهار – زنده باد بهار !

 

 


ارسال شده در توسط بهاری
<      1   2   3   4   5      >

جنبش وبلاگی خدا قوت مردمی نژاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر