سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت بهار

دکتر محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: بنده جناب آقای رحیم مشایی را به عنوان فردی مومن، صالح و مفید برای کشور می دانم و با شناخت ویژگی ها و توانمندی هایشان، ایشان را معرفی کردم اما مظلوم واقع شد.

رییس جمهور تصریح کرد: معتقدم در کشوری که ولایت فقیه دارد، حق مظلوم آن هم در این سطح پایمال نخواهد شد و با وجود مقام معظم رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد.

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: این موضوع را از طریق مقام معظم رهبری تا لحظه آخر تعقیب خواهم کرد و امیدوارم مشکل حل شود و البته مشکلی نخواهد بود.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: از دوستان و علاقه مندان به بنده و مهندس رحیم مشایی هم می خواهم که صبور و منتظر باشند چرا که با وجود مقام معظم رهبری مشکلی در کشور به وجود نخواهد آمد و این مشکل حل خواهد شد.

(برگرفته از سایت رسمی ریاست جمهوری)


ارسال شده در توسط بهاری

مهندس مشایی :

«ما از مسیر قانون حقمان را پیگیری خواهیم کرد. ما برای خودمان یک صلاحیت کامل و کافی قائل هستیم، که اگر اینگونه نبود، اصلاً در انتخابات حضور پیدا نمی کردیم. من روز ثبت نام، قبل و بعد از آن هم گفتم، اگر صلاحیت بنده احراز نشود، از مسیر قانون حق خود را پیگیری خواهیم کرد و این به معنای شلوغ کاری نسیت، چراکه معتقد هستیم با شلوغ کردن مملکت، اتفاقی نخواهد افتاد. مملکتی که ولی فقیه دارد، ظلم را برنمی تابد و ما از این مسیر، حقمان را خواهیم گرفت.»


ارسال شده در توسط بهاری

5 روز فرصت قانونی شورای نگهبان برای احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری به پایان رسید  امّا اشکالی ندارد ؛ 5 روز دیگر هم منتظر شنیدن خبر تأیید صلاحیت مهندس مشایی می مانیم !

مشایی=احمدی نژاد

سلام بر بهار !


ارسال شده در توسط بهاری

mashaee

رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در جشنواره شعر بهار که در سالن اجلاس سران برگزار شد، با بیان اینکه اسفندیارم اما کینه‌ای از رستم در دل ندارم گفت: با هم تاریخ کشور عزیزمان و ملت بزرگمان را می‌سازیم.

وی با بیان اینکه فصل حماسه، فصل پاک کردن کینه‌ها و زدودن نفرت‌هاست، افزود: سوءتفاهم نشود که اگر به بهانه بهار از اسفند دعوت می‌کنند. اما بدانید که اسفند پشت به زمستان دارد و رو به بهار.

مشایی با طرح این سوال که برای خیلی‌ها سوال است که چرا این همه تو را بهانه می‌کنند، ادامه داد: من با خود فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که گناه من این است که یار اسفندیارم اما از قدیم‌الایام مردان و زنان ما به یاد دارند که با سوزاندن ما چشم بد را از خود دور می‌کردند.

مشایی گفت: اسفند را می‌سوزانند تا ساحت قدسی مردان پاک و آگاه و هوشیار و با بصیرت ایران عزیز اسلامی‌مان از چشمان بد در امان بماند و مصونیت یابد و این افتخار بزرگی است.

مشاور رییس جمهور اظهار کرد: بارها گفتیم که عنوان بهار خیلی خیلی بالاتر از آن است که از آن به یک واژه سیاسی برای یک حزب و یک گروه تعبیر کنیم. ظرفیت بالاتر از اینهاست.

مشایی اظهار کرد: انتخابات مهم است، حماسه مهم است، اهتزاز پرچم پرافتخار میهنمان مهم است. سرزمین ایران است، مدفن پاک شهیدان است. همه اینها درست اما بهار یک حقیقت مجسم دارد. در عالم هستی، خدا بهار است و در عالم امکان وجود امام عصر (عج) بهار است.


ارسال شده در توسط بهاری

مهندس

رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به سوالی درباره بخشی از یک سخنرانی خود مبنی بر به پایان رسیدن دوره اسلام‌گرایی، تصریح کرد: موضوع آن سخنرانی که در زمان حضور بنده در شهرداری صورت گرفته بود، امام زمان(عج) بود، چگونه می‌شود در یک سخنرانی که با محوریت امام زمان(عج) است، سخن از به پایان رسیدن دوره اسلام‌گرایی مطرح شود ؟!!!

مشاور رییس‌جمهور ادامه داد: بنده ده‌ها بار بعد از آن سخنرانی کرده و گفته‌ام که دوره کدام اسلام‌گرایی به سر رسیده است. امروز کسانی که در سوریه دیگران را سر می‌برند یا در بمب‌گذاری‌ها می‌کشند نیز فریاد الله‌اکبر سر می‌دهند و دم از اسلام‌گرایی می‌زنند. منظور بنده در آن سخنرانی به سر رسیدن دوره چنین اسلام‌گرایی‌هایی بود.

وی خاطرنشان کرد: حرف بنده این است که دیگر زمان آن به سر رسیده که هرکس به طور کلی دم از اسلام بزند و بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دوره‌ای جدید آغاز شده که هرکسی نمی‌تواند در آن مدعی اسلام‌گرایی شود. آیا امروز در جمهوری اسلامی می‌توان اسلامی را که عربستان، ترکیه، مصر و قطر، مدعی آن هستند، تأیید کرد؟

مهندس رحیم مشایی گفت: دوره جدیدی از اسلام‌گرایی آغاز شده که باید نام آن را دوره مهدویت گذاشت، دیگر طرح کلیتی به نام اسلام جواب نمی‌دهد و شناخت عمومی مردم دنیا از اسلام، به عنوان یک مفهوم کلی بخصوص با توجه به قرائت‌هایی که در برخی کشورها ارائه شده است، منفی می‌باشد، لذا باید اسلام خودمان را که برآمده از مکتب ایران و متکی به اصل اسلام است، به جهان معرفی کنیم و این به معنای این نیست که اسلام را کنار بگذاریم.

(مشرق )


ارسال شده در توسط بهاری
<      1   2   3   4   5      >

جنبش وبلاگی خدا قوت مردمی نژاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر